​Дорожній ринок доріг Польщі

17:23
​Дорожній ринок доріг Польщі

Як і в Україні, дороги у Польщі поділені між різними рівнями місцевого самоврядування. Державними дорогами – автомагістралями та швидкісними дорогами опікується Генеральна дирекція національних доріг і автострад, яка є частиною Міністерства інфраструктури. А за регіональні дороги у залежності від територіального поділу – воєводства, повіту чи гміни – відповідають регіональні представництва. Про це розповідає  Буд інформ з посиланням на офіційну сторінку Великого будівництва у Фейсбук. 

 У сусідів 4229 км доріг національного значення, якими вважаються автостради (1724 км) та швидкісні дороги (2505 км).

З 2014 року у Польщі стратегічну національну програму розвитку інфраструктури запустили на 9 років. Її фінансують з державного бюджету, фондів ЄС, надходять кошти з Національного дорожнього фонду та приватних фондів. А ще одним пунктом є державно-приватне партнерство.
Національний дорожній фонд покриває видатки на будівництво, реконструкцію та модернізацію доріг.
Середня вартість будівництва 1 кілометра у Польщі у два попередні роки становила 10,7 мільйона євро.
На дорожньому ринку сусідньої Польщі працюють більше 8 500 компаній. Але ключовими гравцями є 5 підприємств. Серед них є очевидний лідер.
  • Це Budimex SA – стейкхолдером якого є Ferrovial Contruccion International SE (Іспанія). Компанія за 2019 рік має найбільший валовий виторг: 1,9 млрд доларів.
  • Далі STRABAG Sp Z O O (частина австрійської компанії STRABAG SE) із виторгом у 955 млн доларів.
  • І от лише три наступні позиції займають саме місцеві компанії, але навіть сумарний їхній виторг у 2019 році не дотягував до обсягів лідера.
  •  ERBUD SA – 609,87 млн долл.
  • Polimex-Mostostal SA – 419,02 млн долл.
  • Trakcja SA – 379,83 млн долл.

Чому демонтували АЗС у Вільшанці Кіровоградської області? Про все докладно розповідає Stroy-inform.
Яким під'їздах у Кропивницького встановлять енергозберігаючі вікна замість колишніх: розповідає Bud-inform.
Як рятували дві архітектурні пам'ятки Кропивницького сьогодні, 28-го листопада, розповідає Bud-inform.
На засіданні виконавчого комітету міської ради вирішували, за що і як карати, якщо порушується законодавство про охорону культурної спадщини. Розповідає Bud-inform.
Після прес-конференції розкрилася схема надходження грошей для реставрації мосту у Кропивницькому.