Сімдесят років траса Н-14 чекала на капітальний ремонт і дочекалась!

10:01
Сімдесят років траса Н-14 чекала на капітальний ремонт і дочекалась!

Нарешті, відкрито рух по капітально відремонтованій трасі Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв, довгий час це була одна з найгірших доріг в Україні,  про це інформує mk.ukravtodor.gov.ua.

Нині 66 км покриття автошляху вже в цементобетоні.

Дорога Н-14 має велике стратегічне значення для країни та веде до Миколаївських портів. Траса може витримувати значні навантаження, хоча це не означає, що можна безперешкодно їздити перевантаженим фурам. Очікується, що при правильній експлуатації міжремонтний міжремонтний термін бетонної дороги Н-14 складатиме 18 років.

Щоб перевірити оновлену трасу на швидкість, комфорт та міцність, десяток вантажівок провідних перевізників України взяли участь у тест-драйві. Стартувавши у Возсіятському, колона фур з наклейками «Я відкрив бетонку на Миколаївщині» урочисто проїхалася дорогою до Капустино.

Термін на ремонтування траси мав би бути 3 роки, але завершили за рік. Робота виконана на дуже якісному рівні. Аби захистити трасу від перевантажень незабаром планується встановити ваговий контроль WIM — розповів очільник Служби автодоріг Владислав Невеселий.

Дороги України «оживають», вони стають сучасними, висококласними автошляхами. 

Чому демонтували АЗС у Вільшанці Кіровоградської області? Про все докладно розповідає Stroy-inform.
Яким під'їздах у Кропивницького встановлять енергозберігаючі вікна замість колишніх: розповідає Bud-inform.
Як рятували дві архітектурні пам'ятки Кропивницького сьогодні, 28-го листопада, розповідає Bud-inform.
На засіданні виконавчого комітету міської ради вирішували, за що і як карати, якщо порушується законодавство про охорону культурної спадщини. Розповідає Bud-inform.
Після прес-конференції розкрилася схема надходження грошей для реставрації мосту у Кропивницькому.