Підвищення тарифів «Укрзалізниці» повинно бути відхилено

04:40
Підвищення тарифів «Укрзалізниці» повинно бути відхилено

Вчора, 29.08, на нараді Державної регуляторної служби її голова Ксенія Ляпіна виступила проти впливу на бізнес підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення. Постійна робоча група під час наради не підтримала підвищення тарифів на вантажні перевезення, запропоноване Міністерством інфраструктури.

Нагадаємо, що Мінінфраструктури створило наказ (13 липня цього року) про зростання тарифів «Укрзалізниці» на перевезення порожніх вагонів на 95%. Обговорення повинно було закінчитися 13-го числа поточного місяця, але виявилося настільки суперечливою і скандальною, що триває досі.

Ксенія Ляпіна заявила: у нинішньому вигляді ініціативу підтримати неможливо, тому що тиск на бізнес в результаті не повинно бути високим, а «Укрзалізниця» повинна спрощувати адміністрування. За результатами досліджень, 5,6 млрд. грн. додаткових витрат доведеться понести підприємствам. Це фатальні зміни для бізнесу, тому що навантаження для перевізників дорівнює 50% за 6 місяців. Вже сьогодні бізнес терпить наслідки від зниження виробництва через транспортування не вчасно. Наслідки несуть макроекономічний характер.

Роман Скільський (директор асоціації «Укрцемент») розповів, що в результаті дослідження, підприємства витрачають на 22% для довгої і 28% для короткої дистанцій. Негативність процесу для бізнесу однозначна. Конкуренція зменшиться, тому що компанії відмовляться від дальніх дистанцій. Ті, хто будуть продовжувати, скористаються вагонами для цементу з зносом на 98%, наприклад.

Гірнича металургія витрачає на 35% більше до минулого року.

Сергій Іващенко (керує Українською зерновою асоціацією) підкреслив: для розуміння вектора розвитку ситуації далі потрібно розуміти ефективність використання коштів від попередніх підвищень тарифу «Укрзалізницею». Бо транспорту не стає більше, як обіцяється постійно.

Віктор Турманов (голова Центрального комітету працівників угольпрома) звернув увагу присутніх на факти швидкої завантаження вугіллям та початку опалювального сезону. Підняття тарифів не своєчасно, тим більше, що вугільна промисловість і так має великі проблеми. Мова йде про затримку заробітної плати на 4 місяці, про нестачу вугілля.

В кінцевому результаті учасники наради звернулися до Володимира Гройсмана з проханням про підтримку мораторію на подорожчання транспортування та скасування наказу Мінінфраструктури. Було заявлено про необхідність Національної комісії регулювання транспорту.

Проект буде розглядатися в подальшому.

RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Чому демонтували АЗС у Вільшанці Кіровоградської області? Про все докладно розповідає Stroy-inform.
Яким під'їздах у Кропивницького встановлять енергозберігаючі вікна замість колишніх: розповідає Bud-inform.
Як рятували дві архітектурні пам'ятки Кропивницького сьогодні, 28-го листопада, розповідає Bud-inform.
На засіданні виконавчого комітету міської ради вирішували, за що і як карати, якщо порушується законодавство про охорону культурної спадщини. Розповідає Bud-inform.
Після прес-конференції розкрилася схема надходження грошей для реставрації мосту у Кропивницькому.