Все про дорожньому покритті з підігрівом

03:57
Все про дорожньому покритті з підігрівом

Найбільш актуальною проблемою на сьогодні, є прибирання снігу з доріг та тротуарів. Адже шар льоду, це не тільки аварійна ситуація на дорогах і повзе вгору статистика ДТП, а й підвищений травматизм пішоходів.

У багатьох європейських країнах знайшли вихід з даної ситуації – це облаштування теплої дорожнього покриття та тротуарів. В залежності від розташування країни і економічних можливостей, для обігріву використовують тепло з надр землі, електроенергію, водяна пара. Але, найчастіше для обігріву використовують теплові насоси. Такі пристрої не тільки прокачують теплу воду, але і при необхідності підігрівають її до потрібної температури. В залежності від температури навколишнього середовища, вона коливається від +11° до +16° Цельсія. Для точного визначення температурного режиму використовуються спеціальні датчики.

Наприклад, в одній із земель Німеччини, побудували міст з геотермальним обігрівом покриття. Для цього використовують підземні теплові ресурси – якщо температура -4° і нижче, з глибин (80 м) подається тепла вода (+11° за Цельсієм).

Крім доріг і тротуарів, для зручності і комфорту городян, у багатьох містах підігрівають також лавочки на зупинках громадського транспорту та інших об'єктах інфраструктури.

RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Чому демонтували АЗС у Вільшанці Кіровоградської області? Про все докладно розповідає Stroy-inform.
Яким під'їздах у Кропивницького встановлять енергозберігаючі вікна замість колишніх: розповідає Bud-inform.
Як рятували дві архітектурні пам'ятки Кропивницького сьогодні, 28-го листопада, розповідає Bud-inform.
На засіданні виконавчого комітету міської ради вирішували, за що і як карати, якщо порушується законодавство про охорону культурної спадщини. Розповідає Bud-inform.
Після прес-конференції розкрилася схема надходження грошей для реставрації мосту у Кропивницькому.