Бетонні дороги – плюси і мінуси

03:54
Бетонні дороги – плюси і мінуси

На відміну від європейських країн, в Україні вкрай мало доріг з бетонним покриттям – майже 200 км. І, оскільки, на державному рівні взялися за проблему відновлення та будівництва сотнею тисяч кілометрів дорожнього полотна, розглядаються всі види покриттів. Бетонну в їх числі.

Перший автобан з бетону планували спорудити на початку 40-х рр. минулого століття від Києва до Ярославля. Але бюрократична машина не дала старту цього міжнародного проекту (Німеччина планувала взяти безпосередню участь). Але в країнах Західної Європи такі магістралі були прокладені – Данія, Польща, Німеччина активно прокладали бетонні дорожні полотна на своїх територіях. Так і в даний час дороги з бетону не втратили свою актуальність. Українські фахівці все частіше стали згадувати про ідею будівництва автобанів з бетонним покриттям. Розглянемо позитивні і негативні характеристики доріг з цементобетону.

Отже, плюси:

  • Вартість їх вище, ніж доріг з асфальтобетонним покриттям. Але вони рідше вимагають ремонту. На цьому можна заощадити.
  • Бетон має кращий відбивачем ефект. Потрібно освітлення меншої потужності.
  • Знижуються закупівлі імпортного бітуму для облаштування та ремонту асфальтованих трас.
  • У жаркий час року бетонне покриття не піддається деформації.
  • На такій дорозі гальмівний шлях коротший.

А тепер, розглянемо мінуси:

  • Цементна дорога більш гучна, але сучасні технології дають можливість недорого і ефективно з цим боротися.
  • Брак фахівців, здатних якісно будувати дороги з цементобетонних сумішей.
  • Висока собівартість таких робіт.

Проте, значне збільшення фінансування в нинішньому 2018 році, і перспектива подальшого збільшення грошових вливань в дорожнє господарство України в майбутньому, дозволяє залучити фахівців з країн ЄС. Мова не йде про наймання іноземних працівників, а про залучення фахівців здатних навчити нас (українців) будувати якісно, швидко і в строк.

RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Чому демонтували АЗС у Вільшанці Кіровоградської області? Про все докладно розповідає Stroy-inform.
Яким під'їздах у Кропивницького встановлять енергозберігаючі вікна замість колишніх: розповідає Bud-inform.
Як рятували дві архітектурні пам'ятки Кропивницького сьогодні, 28-го листопада, розповідає Bud-inform.
На засіданні виконавчого комітету міської ради вирішували, за що і як карати, якщо порушується законодавство про охорону культурної спадщини. Розповідає Bud-inform.
Після прес-конференції розкрилася схема надходження грошей для реставрації мосту у Кропивницькому.