На відміну від європейських країн, в Україні вкрай мало доріг з бетонним покриттям – майже 200 км. І, оскільки, на державному рівні взялися за проблему відновлення та будівництва сотнею тисяч кілометрів дорожнього полотна, розглядаються всі види покриттів. Бетонну в їх числі.
Перший автобан з бетону планували спорудити на початку 40-х рр. минулого століття від Києва до Ярославля. Але бюрократична машина не дала старту цього міжнародного проекту (Німеччина планувала взяти безпосередню участь). Але в країнах Західної Європи такі магістралі були прокладені – Данія, Польща, Німеччина активно прокладали бетонні дорожні полотна на своїх територіях. Так і в даний час дороги з бетону не втратили свою актуальність. Українські фахівці все частіше стали згадувати про ідею будівництва автобанів з бетонним покриттям. Розглянемо позитивні і негативні характеристики доріг з цементобетону.
Отже, плюси:
А тепер, розглянемо мінуси:
Проте, значне збільшення фінансування в нинішньому 2018 році, і перспектива подальшого збільшення грошових вливань в дорожнє господарство України в майбутньому, дозволяє залучити фахівців з країн ЄС. Мова не йде про наймання іноземних працівників, а про залучення фахівців здатних навчити нас (українців) будувати якісно, швидко і в строк.