Робота громадського транспорту в Кіровограді ще далека від досконалості, але транспортні підприємства задовольняють потреби жителів Кіровограда виходячи з своїх нинішніх технічних можливостей. На це звернув увагу заступник міського голови Олександр Мосін під час апаратної наради.
Олександр Мосін зазначив, що серед водіїв маршрутних таки залишаються поширеними такі негативні факти, як куріння в салоні, включення гучної музики, а не вручення квитків в обмін на плату за проїзд. Справжньою бідою для кіровоградських газонів стала недисциплінованість водіїв при виборі зупинки на вимогу пасажирів. В результаті — трава, грунт, бордюри закатані до твердості каменю.
Він також звернувся до специнспекци, поліції з проханням активніше вести боротьбу з порушниками правил дорожнього руху та правил благоустрою території міста.
Заступник міського голови підняв на нараді ще одну важливу тему: усі маршрутні таксі, що працюють на метані, завдають значної шкоди довкіллю.
— Відпрацьований метан — це формальдегід, який осідає на проїжджій частині доріг і тротуарах міста, — зазначив Олександр Мосін. — Жителям доводиться всім цим дихати. Управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища має ретельно опрацювати це питання, а головне управління ЖКГ повинно мати стратегію прибирання магістральних вулиць від пилу з поливанням проїжджій частині водою.