Завершено перший етап будівництва залізничного тунелю з Львівщини на Закарпаття

02:51
Завершено перший етап будівництва залізничного тунелю з Львівщини на Закарпаття

21 січня відбулося урочисте завершення першого етапу будівництва двоколійного залізничного тунелю. Це другий по довжині тунель України. Він знаходиться між Львівською та Закарпатською областями, на перегоні Бескид-Скотарське. Назва тунелю ідентична назві населеного пункту – Бескидський тунель. Відкривали і були учасниками цього свята міжнародні галузеві делегації, віце-прем'єр-міністр, Геннадій Зубко – міністр регіонального розвитку, міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський, а також Олег Синютка — голова Львівської обласної державної адміністрації.

На сьогоднішній день завершено основну і найбільш складну частину роботи. Новий двошляховий тунель повинен замінити існуючий одношляховий. Бескидський тунель спроектований під швидкість руху до 70 км/год, в той час як старий мав обмеження швидкості до 40 км/год. За рахунок двох шляхів цей тунель повинен забезпечити пропускну здатність до сотні поїздів в одному напрямку на добу.

Міністр інфраструктури України говорив, що будівництво такого тунелю забезпечить реалізацію транзитного потенціалу нашої країни. Зараз через старий тунель здійснюється 60 відсотків перевезень, в тому числі і транзитних.

Новий Бескид дасть можливість покращити умови перевезення вантажів, так як буде оснащений новими пристроями освітлення, вентиляції та пожежної безпеки.

Важливість цього тунелю для України і Львівщини зазначив і голова Львівської обласної державної адміністрації Олег Синютка: «Ми фактично прокладаємо пряму дорогу від Львівщини та України в Європу. Надзвичайно важливим є те, що будівництво тунелю дозволить Львівщині стати логістичним хабом для інтеграції України в Європу. Крім того, область буде отримувати податки з перевезення, а це забезпечить наповнення місцевого бюджету та підвищення зарплат для громадян ».

За словами голови області, будівництво тунелю є найбільшим інвестиційним проектом, який здійснюється на території України. Його вартість становить 102 мільйони євро.

Остаточно завершити будівництво Бескидського тунелю планують наприкінці 2017 року, а відкрити його для руху поїздів в обидві сторони, на початку 2018 року. Про це повідомила прес-служба Львівської облдержадміністрації.

RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Чому демонтували АЗС у Вільшанці Кіровоградської області? Про все докладно розповідає Stroy-inform.
Яким під'їздах у Кропивницького встановлять енергозберігаючі вікна замість колишніх: розповідає Bud-inform.
Як рятували дві архітектурні пам'ятки Кропивницького сьогодні, 28-го листопада, розповідає Bud-inform.
На засіданні виконавчого комітету міської ради вирішували, за що і як карати, якщо порушується законодавство про охорону культурної спадщини. Розповідає Bud-inform.
Після прес-конференції розкрилася схема надходження грошей для реставрації мосту у Кропивницькому.