Під час ремонту траси Київ – Бориспіль застосують інноваційні технології

11:30
Під час ремонту траси Київ – Бориспіль  застосують інноваційні  технології

Відновлення головного автобану країни: розпочався ремонт швидкісної траси Київ – Бориспіль. Новий проєкт  у Київській області – поточний середній ремонт швидкісного автошляху М-03 між Києвом та Борисполем. Про це повідомляє Буд інформ з посиланням на офійну сторінку у Фейсбук «Велике будівництво».

Траса М-03 сполучає столицю з Міжнародним аеропортом «Бориспіль». Це одна із найбільш завантажених транспортних артерій країни, якою щодня прямують десятки тисяч автомобілів.

Відновлення траси виконуємо на ділянці км 18+000 — км 34+950 від кільцевої розв’язки біля метро «Бориспільська» у Києві до межі міста Бориспіль. Протяжність відрізку складає 17 км. Наразі на правому проїзді траси  розпочали фрезерування зношеного дорожнього покриття та демонтаж старого бар’єрного огородження.

На період виконання робіт рух автотранспорту буде здійснюватися на чотирьох смугах суміжного проїзду відповідно до затвердженої тимчасової схеми організації дорожнього руху.

У процесі підготовки до реалізації проєкту компанія вперше застосувала унікальну для України технологію геодезичного супроводу – дорожній сканер Trimble MX2.

Фахівці оцифрували профіль дороги, створивши 3D-макет. Це дало можливість більш якісно спланувати роботи з фрезерування і влаштування нового покриття.

ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОЄКТ:влаштування верхнього шару покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону;відновлення автобусних зупинок;ремонт підземних пішохідних переходів;укріплення укосів насипу та узбіччя земляного полотна посівом багаторічних трав;ремонт двох шляхопроводів на км 23+264 та км 33+320;перевлаштування опор освітлення, світильників та метеостанцій;влаштування декоративного освітлення шляхопроводів;перевлаштування бар’єрного огородження;встановлення дорожніх знаків;нанесення дорожньої розмітки

З обох напрямків траси будуть встановлені системи вагового контролю Weight-in-Motion (WiM).
Система — ефективний інструмент у боротьбі із перевантаженим великогабаритним транспортом. Технологія фіксує швидкість, габарити та номерні знаки транспортного засобу, що дозволяє ідентифікувати перевантажений автомобіль без зупинки руху, а інформація про транспортний засіб передається до бази даних поліції.

Також у межах проєкту встановлять інтелектуальну автоматизовану систему управління дорожнім рухом. На інформаційному табло, яке розміщене через кожні кілька кілометрів траси, водіїв повідомляють про дорожні умови та обмеження: максимально дозволена швидкість по тій чи іншій смузі, дорожні затори, а також попереджують про температуру та стан дорожнього покриття.

По всій ширині проїзду у цілодобовому режимі працюватимуть шість асфальтоукладачів у парі з надсучасними перевантажувачами VÖGELE PowerFeeder MT 3000-2.

Для прискорення робіт дві виробничі ланки працюватимуть одночасно.

Під час ремонту влаштують майже 90 тисяч тон асфальтобетонних сумішей. Частину з них буде вироблено на щойно змонтованому новому асфальтобетонному заводі компанії у місті Березань.

ЧИСЕЛЬНІСТЬ КОМАНДИ:

250 працівників;

170 одиниць спецтехніки.

ЗАВЕРШЕННЯ РОБІТ:

Серпень 2021 року.


ДОВІДКОВО:

Автотрасу М-03 «Київ-Харків-Довжанський» на ділянці між Києвом та Борисполем називають першим українським автобаном. Ця 17-кілометрова швидкісна дорога зв’язує столицю з міжнародним аеропортом «Бориспіль».

Протягом тривалого часу експлуатації, інтенсивного дорожнього трафіку з рухом великовагових автомобілів дорожнє покриття зазнало істотного зносу та руйнувань.

Відновлена траса між Києвом і Борисполем поверне собі звання однієї з найкращих у країні. І не поступатиметься якістю найкращим швидкісним європейським автобанам!

RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Чому демонтували АЗС у Вільшанці Кіровоградської області? Про все докладно розповідає Stroy-inform.
Яким під'їздах у Кропивницького встановлять енергозберігаючі вікна замість колишніх: розповідає Bud-inform.
Як рятували дві архітектурні пам'ятки Кропивницького сьогодні, 28-го листопада, розповідає Bud-inform.
На засіданні виконавчого комітету міської ради вирішували, за що і як карати, якщо порушується законодавство про охорону культурної спадщини. Розповідає Bud-inform.
Після прес-конференції розкрилася схема надходження грошей для реставрації мосту у Кропивницькому.